Cea de a IV-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) se apropie cu pasi repezi. Organizatorii si-au propus ca pe langa distinctiile oferite magazinelor online performante, sa aduca plus-valoare din punct de vedere al seminariilor care preced festivitatea de premiere. Astfel, la GPeC 2009 nu vor exista speech-uri lungi, ci – pur si simplu – intrebari concrete adresate de cei direct implicati in industrie si raspunsuri pertinente din partea specialistilor pietei.
“Gala Premiilor eCommerce nu este doar o festivitate de premiere. Nu a fost niciodata asa. GPeC este, mai degraba, comunitatea oamenilor din online care au ocazia, o data pe an, sa se intalneasca, sa discute, sa afle ceea ce ii intereseaza in mod direct si, mai ales, sa stie unde se pozitioneaza in piata. Valoarea premiilor GPeC nu sta in trofee, ci in rapoartele justificative oferite in urma competitiei, in rezultatele testelor de uzabilitate, in chestiunile concrete care ii ajuta pe participanti sa isi imbunatateasca”, spune Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei. “Exact din aceste considerente, la seminariile GPeC 2009 ne dorim interactivitate maxima, intrebari de business si raspunsuri din partea specialistilor”, continua Radu.
Concret, organizatorii Galei Premiilor eCommerce provoaca magazinele online si nu numai la interactivitate. Fiecare jucator direct implicat in industrie poate adresa 3 intrebari de maxim interes pana la data de 15 octombrie 2009, indicand si persoana (specialist in piata) de la care doreste obtinerea raspunsurilor. Cea mai buna intrebare va fi premiata cu o camera foto Panasonic DMC-FX35, oferita de AVStore.ro – magazin online de echipamente audio-video.
Organizatorii vor selecta intrebarile la obiect, pertinente si de maxim interes si vor contacta potentialii speakeri care sa ofere un raspuns avizat, iar castigatorul va fi desemnat in seara Galei, adica pe 20 octombrie 2009.
“Personal, nu cred ca actorii implicati in comertul electronic vor adresa intrebari doar pentru a castiga o camera foto. Sunt convins ca raspunsurile specialistilor sunt mult mai importante decat orice premiu material. Noi – impreuna cu AVStore.ro oferim acest premiu drept cadou celui care este cu adevarat interesat de comertul electronic, activeaza in domeniu si vrea sa isi dezvolte afacerea dar are nelamuriri pe care doreste sa le elucideze”, afirma Andrei Radu.
Asadar, orice om de online (reprezentant al unui magazin sau antreprenor) poate adresa maxim 3 intrebari, scriind un e-mail la office@link2ec.ro cu subiectul “Intrebari pentru seminariile GPeC”. Acestea trebuie trimise pana la 15 octombrie 2009, iar in e-mail trebuie sa existe coordonatele de contact ale sender-ului (nume complet, functie, companie, adresa, telefon de contact). In plus, cei care adreseaza intrebari sunt invitati gratuit sa participe live la Gala Premiilor eCommerce 2009.
Cea mai buna intrebare va fi premiata cu o camera foto Panasonic DMC-FX35, oferita de AVStore.ro – magazin online de echipamente audio-video.
Nu in ultimul rand, organizatorii GPeC lanseaza o provocare si altor magazine online sau potentiali sponsori sa premieze cea mai buna intrebare cu orice premiu considera de cuviinta, fara sa existe un minim de buget sau o limita impusa de organizatori.
Intreaba si castiga la GPeC 2009!
Gala Premiilor eCommerce 2009 se va desfasura marti, 20 octombrie, la hotelul Ramada Bucharest Parc.
Evenimentul este sustinut de: Romtelecom, ePayment, GreenPixel, PlatiOnline, MobilPay, Logitech, FAN Courier, VINEXPERT, IT Exchange, eName, Ramada Bucharest Parc, Coca-Cola, APTI.
Parteneri media: Money, Business Standard, Money Express, The Money Channel, EuropaFM, Radio Lynx, ARBOinteractive, Elevate, ComunicateDePresa, Joobs, ClubAfaceri, NewsChannel, AllShops, TehnoPOL.