- ePayment a lansat impreuna cu BRD un card dedicat special cumparaturilor online. Este primul card cu cip din Romania creat pentru tranzactionarea prin internet (un plus pentru siguranta tranzactiei). Este deja preinrolat in 3D Secure, activarea facandu-se online, pe site-ul BRD (cu alte cuvinte, utilizatorii scapa de o mare bataie de cap). Fidelizarea clientilor mi se pare o idee cel putin buna pentru a creste increderea in platile online (caz valabil si in cazul magazinelor care beneficiaza de facilitati din partea ePayment). Una peste alta, e o initiativa la care am zis: bravo ePayment si BRD! Inca o data, imi confirm faptul ca cele 4 premii BRD de la GPeC sunt pe deplin meritate.
- Vanzarea eMag… despre asta am comentat pe blogul FunGift aici.
- Am citit un articol in “Capital”-ul de ieri despre metodele de fraudare a magazinelor online. Din pacate, articolul in sine nu mi-a adus nicio informatie noua, iar singurul lucru cu care am ramas in minte este ca anumite magazine sunt cel putin naive sa livreze marfa in valoare de 5.000 ron, cu plata prin cec sau OP dupa nu stiu cate zile…
- Am aflat, via inconstantin ca Raiffeisen Bank a derulat sau deruleaza inca un spot tv de promovare a platilor online, spot care se incheie cu ceva de genul “Raiffeisen Bank, premiata la Gala Premiilor eCommerce”. Nu pot sa spun decat ca ma incanta faptul ca GPeC este un eveniment suficient de bun incat sa fie folosit ca branding pentru o banca.
Tags: Comert Electronic, noutati
Multumim pentru aprecieri
.
Cand aflam mai multe despre evenimentele pe care le pregatesti?
E normal sa apreciez initiativele bune. Bravo inca o data!
Cat despre evenimente, veti afla mai multe la inceputul anului viitor.
Salut Andrei!
Ai cumva link-ul catre articolul din Capital cu fraudarea magazinelor online?
Felicitari pentru recunoasterea GPEC
@ Serban – eu am citit articolul in publicatia tiparita la care sunt abonat (Capital-ul de miercuri, 3 decembrie 2008). Era undeva, intr-unul din suplimente – cel de Consultanta cred (stiu ca mi s-a parut ciudat sa fie inserat acolo si nu in suplimentul de Business). Din pacate, l-am cautat pe net si nu l-am gasit. Printre respondentii din cadrul articolului, i-am regasit pe Bogdan Arnautu (Bricoshop) – care se plangea de frauda – si pe Madalin Durca (PCfun).
Ca sa sintetizez, articolul se referea la modalitatea prin care cumparatorii dau tzepe magazinelor, comandand de cateva ori produse de valoare mica si platind la timp, dupa care ulterior plaseaza o comanda mare cu plata prin OP sau cec – pe care nu o mai achita.
PS: Se vorbea si despre plata prin card ca fiind cea mai sigura metoda de plata, prin care se evita astfel de situatii neplacute.
Multumesc pentru informatii!