Mai jos, vezi ce inseamna GPeC 2011 si ce credem noi despre eveniment. Nu uita – sper sa te intalnesc la Gala si revenim cu cele 20 de invitatii.
22 noiembrie 2011 este ziua in care cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) isi va desemna castigatorii, dupa aproape 8 luni de competite acerba si 3 etape de jurizare diferite prin care au trecut magazinele online inscrise in concurs. Prin conceptul inedit si complexitatea evenimentului de anul acesta, GPeC a devenit in opinia participantilor “nu doar o competitie, ci un adevarat proces de auditare al magazinelor online” – Gabriela Chesaru, Buburuza.ro.
Gala Premiilor eCommerce 2011 se va desfasura pe 22 noiembrie la Crystal Palace Ballrooms, in imediata apropiere a Palatului Parlamentului din Bucuresti. Potrivit organizatorilor, festivitatea de premiere va fi precedata – ca in fiecare an – de Conferintele GPeC unde sunt asteptate nume sonore ale industriei online autohtone, dar si internationale.
Editia curenta a Galei numara peste 60 de magazine online inscrise in competitie, dupa un amplu proces de preselectie, prin care nu mai putin de 18 comercianti au primit raspuns nefavorabil de a participa la Gala Premiilor eCommerce. Incepand cu anul acesta, criteriile de preselectie GPeC asigura magazinelor online care le intrunesc, posibilitatea de a primi Marca de Incredere TRUSTED.ro – program national de certificare al comerciantilor care respecta legea si bunele practici in comertul electronic, initiat de GPeC impreuna cu Legi-Internet.ro si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania.
In plus, fiecare magazin acceptat in competitie a trebuit sa treaca prin 3 etape de jurizare diferite cu scopul de a observa si analiza evolutia lui in timp si prin 89 de criterii de evaluare care vizeaza toate aspectele esentiale ale unui business online, de la criterii tehnice pana la experienta de cumparare a clientului final. Juriul Galei Premiilor eCommerce 2011 este format din 17 specialisti, printre care si reprezentanti ai Google sau Orange Romania.
Potrivit organizatorilor, pe langa acestia, cateva sute de consumatori obisnuiti vor completa fisele de evaluare GPeC pentru fiecare magazin participant in asa fel incat clasamentul final sa reflecte si opinia clientilor – “pana la urma, cei mai importanti din intreg procesul”, dupa cum declara Andrei Radu, organizatorul Galei.
Pe parcursul celor 8 luni de competitie, magazinele online au avut ocazia sa isi remedieze problemele semnalate de juriu, astfel incat sa devina cat mai performante pentru clientul final. De asemenea, au putut participa la prima Scoala de Vara a comertului electronic romanesc organizata in cadrul GPeC si constand in 4 zile de traininguri intensive pe cele mai arzatoare teme pentru orice site de e-commerce.
Nu in ultimul rand, GPeC 2011 a adus in Romania o tehnologie revolutionara – neuromarketing – prin intermediul careia magazinele participante sunt testate de oameni obisnuiti carora le este monitorizata activitatea cerebrala pentru a observa gradul de satisfactie sau de frustrare atunci cand vor sa cumpere online.
“Despre GPeC 2011 nu pot sa spun decat ca este ceea ce credem. Nu un spectacol, nu o petrecere la care admiram hostessele, ci un eveniment care si-a propus sa devina un punct de referinta in comertul electronic, care impune standarde astfel incat consumatorul sa fie multumit si, deci, business-ul online sa creasca. Daca am reusit sau nu – doar piata ne poate spune”, crede Andrei Radu.
A VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce va avea loc pe 22 noiembrie 2011 la Crystal Palace Ballrooms. Accesul la eveniment se face exclusiv pe baza de invitatie, iar organizatorii vor oferi – ca in fiecare an – 20 de invitatii gratuite pentru cei care isi doresc sa fie prezenti la eveniment. Cei care nu vor putea sa fie prezenti fizic in Bucuresti la GPeC 2011, nu au motive de ingrijorare: organizatorii spun ca intreg evenimentul va fi transmis live, pe website-ul www.gpec.ro, cu sprijinul partenerilor de la www.LTV.ro.
Gala Premiilor eCommerce 2011 – Academia de eCommerce este un eveniment organizat de Link 2 eCommerce si sustinut de: BRD-GSG, Orange, UIS, FAN Courier, Advanced Ideas, ePayment, EuroWeb
Parteneri media: Ziarul Financiar, Business Magazin, Gandul, Mediafax, go4it, Elevate, IAB Romania, 2Parale,ROL.ro, Price.ro, ShopMania, SmartBuy, Trafic.ro, ZeList, LTV.ro