Archive for April, 2009

Mugur Frunzetti paraseste MarketOnline

Thursday, April 23rd, 2009

Azi am primit un mail de la Mugur prin care aflu ca, dupa 3 ani de activitate in pozitia de director general al MarketOnline, Mugur Frunzetti isi anunta retragerea “completa si definitiva” – dupa cum a subliniat personal. Potrivit lui Mugur, conducerea nou infiintatei societati Kelion Online Management (care administreaza in prezent MarketOnline, MediaDot, Aztery si Ghelir) a fost preluata de Catalin Mihailescu, actionar majoritar.

Explicatia retragerii lui Mugur Frunzetti este data chiar de el in mail: “Magazinele au acum de cine sa fie conduse, Catalin Mihailescu fiind asociatul majoritar al societati care le detine. Alaturi de ceilalti investitori pe care-i are, au o conceptie si o strategie noua de dezvoltare, in care nu cred si in care nu ma regasesc, de aceea cel mai bine este sa fac un pas inapoi si sa-i las sa o aplice.”

Ce inseamna sa ierti?…

Saturday, April 18th, 2009

… si cat de mult este legata iertarea de suferinta?

Eu sunt un simplu om. N-am ajuns niciodata la stadiul de a putea ierta absolut pentru faptul ca perceptia mea asupra iertarii este diferita de cuvinte sau ganduri de tipul: “treaca de la mine, te-am iertat… hai sa ingropam chestia asta, te iert…” Si totusi, in anumite momente am folosit exact continutul dintre ghilimele. Dar nu am iertat absolut. Cred, mai degraba, ca am vrut sa sterg anumite lucruri urate, sa le uit si sa merg mai departe.

Dar sensul profund al iertarii, din punctul meu de vedere, sta in faptul ca poti sterge tot fara sa pastrezi in tine nici macar un mic monstru care se razvrateste la aduceri aminte. Cred ca iertarea adevarata ar trebui sa insemne inclusiv astuparea gaurilor lasate de cuie… Recunosc, nu cu mandrie, ca n-am ajuns in stadiul asta… si habar n-am daca o sa ajung vreodata…

Dar ceea ce pot sa fac este sa imi iau puncte de reper. Sa cred in valori mai sus decat mine si sa incerc sa tind spre ele. Nu stiu daca le voi atinge sau nu insa, cu siguranta, nu imi strica sa am principii pozitive sau sa imi doresc sa pasesc pe o treapta superioara a evolutiei mele umile, de om.

Cred ca toti am putea incerca – macar de dragul exercitiului – lucrul asta: sa fim mai buni, sa nu fim rautaciosi, sa trecem peste lucrurile urate din viata noastra. Nu cred ca ne-ar strica. Si chiar daca nu putem ierta absolut, putem macar sa iertam omeneste.

Va doresc un Paste linistit!

Andrei

Se poate si in Romania! Respect!

Thursday, April 2nd, 2009

Astazi era ultima zi in care mai puteam circula cu masina, pentru simplul fapt ca polita RCA expirase. Drept pentru care ieri intru pe net sa caut ofertele asiguratorilor si sa reinnoiesc RCA-ul. Dau peste site-ul www.rca-ieftin.ro. Extrem de usor de folosit, am posibilitatea de a compara ofertele asiguratorilor si de a comanda online. Zis si facut: completez datele din talon, totul decurge smoothly in doar 3 pasi si primesc mail de confirmare: “va vom contacta telefonic cat se poate de repede pentru stabilirea tuturor detaliilor livrarii (de regula dureaza intre 2 minute si 30 minute)”.

Am ramas placut surprins de chestia cu “intre 2 si 30 de minute” si chiar am vrut sa verific daca e asa. La 28 de minute de la lansarea comenzii, am primit telefonul de confirmare. Am fost rugat sa mentionez intervalul orar in care doresc ca polita sa imi fie livrata a doua zi: am raspuns intre orele 9.00 si 13.00. Astazi la 12.30 am primit-o. Fara batai de cap, totul cu precizie nemteasca, fara sa ma deplasez nicaieri. Broker-ul care a facut livrarea m-a intrebat amabil daca este prima oara cand apelez la serviciile lor si cum mi s-a parut. I-am spus: respect!

Uite ca se poate sa avem servicii de calitate si in Romania. Toata stima, baieti!