Archive for August, 2010

Peste 100 de magazine online participa la Gala Premiilor eCommerce 2010!

Friday, August 13th, 2010

Ieri, 12 august 2010, s-au incheiat inscrierile pentru cea de a V-a editie a Galei Premiilor eCommerce. Desi inca nu sunt aprobate toate magazinele participante din punct de vedere al criteriilor de preselectie, organizatorii anunta un numar-record de inscrisi: peste 100 de comercianti.

Notorietatea Galei Premiilor eCommerce se traduce in cifre: peste 100 de magazine si-au exprimat intentia de participare in competitie desi inca pe website-ul Galei nu figureaza toti concurentii.

“In ultimele zile de inscrieri, ne-am trezit cu un val de solicitari si pentru ca trebuie sa analizam riguros fiecare site din punct de vedere al respectarii criteriilor de preselectie, avem un delay in ceea ce priveste afisarea tuturor participantilor”, explica Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei. “Toti comerciantii vor trece prin aceleasi filtre de preselectie si li se vor emite recomandari in cazul in care exista criterii pe care – dintr-un motiv sau altul – nu le intrunesc. Insa, cei care s-au inscris pana pe 12 august, pot sta linistiti ca nu vor pierde competitia, chiar daca dureaza un pic mai mult sa ii analizam”, continua Radu.

Potrivit organizatorilor, lupta de anul acesta nu se va mai duce pe segmentul IT&C, ci pe segmentul “fashion”.“Personal, nu stiam ca exista atat de multe magazine online care comercializeaza articole de vestimentatie si accesorii. Am fost surprins sa vad cum s-a schimbat polul competitiei din IT&C in fashion, unde la o prima vedere estimez aproximativ 25 de concurenti”, spune Andrei Radu. “Gala de anul acesta ne-a demonstrat ca onestitatea, transparenta si obiectivitatea cu care am obisnuit piata, aduc rezultate palpabile: am doborat orice record din ultimii 5 ani si avem peste 100 de magazine care si-au exprimat intentia de participare in competitie. Le multumim pentru increderea acordata si ne bucuram ca au ales GPeC”, conchide Andrei Radu.

In perioada 16 – 30 august va avea loc jurizarea magazinelor si in acelasi timp se desfasoara si testele de uzabilitate, realizate – in premiera – cu dispozitive eye-tracking cu ajutorul companiei IRSOP. Astfel, juratii specialisti si consumatorii obisnuiti vor decide cine sunt castigatorii celei de a V-a editii a Galei Premiilor eCommerce, care se va desfasura pe 2 septembrie 2010 la hotelul Ramada Bucharest Park.

Festivitatea de premiere va fi precedata de Conferintele GPeC la care vor participa nume sonore ale industriei de comert electronic atat din strainatate, cat si din Romania. “Poate ii vom dezamagi pe unii participanti pentru ca nu celebram 5 ani de existenta cu bere sau hostesse semi-dezbracate, ci prin know-how, prin aducerea specialistilor internationali in Romania, prin chestiuni concrete menite sa ii ajute pe reprezentantii magazinelor online sa isi dezvolte afacerea. Pentru distractie exista alte evenimente sau cluburile, insa Gala Premiilor eCommerce isi pastreaza obiectivele si verticalitatea, fiind un eveniment care pune accent pe informatie si seriozitate”, afirma Andrei Radu. “Tin sa le multumesc partenerilor de la Fundatia Post-Privatizare pentru efortul de a sustine Conferintele GPeC si in acelasi timp sponsorilor care ne-au sprijinit in organizare si partenerilor media care au fost portavocea noastra – nu ii pot mentiona pe toti de teama sa nu omit un nume, dar ii regasiti pe site-ul Galei”, mentioneaza Radu.

Gala Premiilor eCommerce 2010, powered by Orange, se va desfasura pe 2 septembrie. Festivitatea de premiere va fi precedata de Conferintele GPeC la care au confirmat participarea speakeri internationali de renume, conferintele fiind organizate cu sprijinul Fundatiei Post-Privatizare.

Evenimentul este sustinut de: IBM, FAN Courier, ePayment, UIS, IRSOP, SiteAudit, Canon, Santal, eName.ro, Gazduire.ro.

Eveniment recomandat de KISS FM.

Parteneri media: Elevate, IAB Romania, ARBOinteractive, Digital4, DigitalAds, Beyond Media, 2Parale, SmartBuy, ZeList, Wall-Street, Trafic.ro, Rol.ro, Compari.ro, Port.ro, Ziare.com, StiriDeBine.ro, LaptopNews.ro, Creditul.com, Eurologic-Asigurari.com, Brasov.ro, Pensiuni-Vile.ro, eAfacere.ro, PresaOnline.com, Immoland.ro, Speologie.ro, AfterHours.ro, Viata-Libera.ro, Pasiunea.eu, PCforum.ro, DivaHair.ro, ZiarulDeIasi.ro, e-Oferta.ro, SFM.ro, BeatFactor.ro, BestMusic.ro, BursaAsigurarilor.ro, e-Transport.ro, Studentie.ro, AllShops.ro.

Mai sunt doar 7 zile pana la terminarea inscrierilor pentru Gala Premiilor eCommerce 2010!

Thursday, August 5th, 2010

Prima etapa a celei de a 5-a editii a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) se apropie de sfarsit. Magazinele online mai au la dispozitie doar o saptamana pentru a se putea inscrie in competitie, organizatorii atentionand ca programul evenimentului este calculat cu precizie nemteasca, fara posibilitatea prelungirii termenelor de inscriere, jurizare sau legate de desfasurarea festivitatii. Asadar, comerciantii care doresc sa participe in concurs, o pot face doar pana pe 12 august 2010.

Cea de a 5-a editie a Galei Premiilor eCommerce se va desfasura pe data de 2 septembrie 2010, festivitatea de premiere fiind precedata de Conferintele GPeC la care si-au anuntat prezenta renumiti speakeri internationali si autohtoni. Cu ajutorul Fundatiei Post-Privatizare, sponsorul Conferintelor GPeC, Bryan Eisenberg – un adevarat Guru in optimizarea conversiilor – va sosi in Romania sustinand o prezentare ce nu trebuie ratata: “21 Secrets of Top Converting Websites”.

Pana atunci, o etapa majora a GPeC 2010 se apropie de final: doar o saptamana ne mai desparte de incheierea inscrierilor magazinelor online in competitie. Potrivit organizatorilor, pana in acest moment peste 50 de magazine au intrunit criteriile de preselectie si au fost acceptate in concurs.

“Cu o saptamana inainte de incheierea inscrierilor, ne bucuram de participarea a peste 50 de magazine in competitie – comercianti care au ales GPeC datorita obiectivitatii si complexitatii concursului. Gala nu a fost si nu va fi niciodata o festivitate cu inflatie de premii, cu negocieri intre jurati si organizatori sau cu trofee acordate dupa ureche… Cel mai mare castig pe care il au participantii nu se cuantifica intr-o distinctie, ci in raportul de audit, in rezultatele testelor de uzabilitate realizate cu dispozitive eye-tracking, in notele explicative din raportul de jurizare, in aderarea la standardele GPeC menite sa creasca increderea consumatorilor in comertul electronic… Cei care ne-au ales si participa la GPeC 2010 au inteles aceste aspecte si au deziderate comune cu noi”, afirma Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.

Spre deosebire de alte competitii, Gala Premiilor eCommerce este singura care ofera rapoartele de jurizare, editia 2010 oferind si note explicative pe grupele de criterii analizate. De asemenea, rigurozitatea jurizarii se reflecta si in testele de uzabilitate realizate de consumatori obisnuiti dotati cu dispozitive eye-tracking, menite sa le urmareasca privirea si sa creeze un heatmap al zonelor vizibile sau ignorate de ochi, atunci cand trebuie sa indeplineasca un task. Testele de uzabilitate GPeC 2010 sunt realizate cu sprijinul si in baza metodologiei dezvoltate de prestigioasa companie de cercetare si consultanta de business IRSOP si a SiteAudit, specializata in probleme de uzabilitate si consultanta in comertul electronic.

Magazinele acceptate in competitie la GPeC au fost nevoite sa intruneasca un set de 8 criterii de preselectie, in urma caruia au devenit “Magazine de Incredere”, primind atestarea organizatorilor: “Marca de Incredere GPeC este o recunoastere a comerciantilor care respecta bunele practici in comertul electronic, aceasta acordandu-se fara niciun cost suplimentar magazinelor care adera la standardele noastre si participa in concurs. Scopul Marcii este de a contribui la cresterea increderii utilizatorilor in tranzactionarea online”, explica Andrei Radu.

Comerciantii online care nu vor sa rateze editia aniversara GPeC 2010, mai au la dispozitie doar 7 zile pana la data de 12 august pentru a se inscrie in competitie. Acestia vor fi analizati din punct de vedere al intrunirii criteriilor de preselectie, vor primi atestarea GPeC si, ulterior, vor trece prin doua probe de foc: testarea uzabilitatii cu dispozitive eye-tracking si evaluarea prin prisma a 80 de criterii de jurizare concepute in asa fel incat respectarea lor, sa contribuie la optimizarea conversiilor.

Pentru informatii suplimentare privind Gala Premiilor eCommerce 2010, puteti vizita website-ul evenimentului la www.gpec.ro.

Gala Premiilor eCommerce 2010, powered by Orange, se va desfasura pe 2 septembrie urmand ca locatia de desfasurare si agenda evenimentului sa fie communicate in timp util pe site-ul Galei la www.gpec.ro. Festivitatea de premiere va fi precedata de Conferintele GPeC la care au confirmat participarea speakeri internationali de renume, conferintele fiind organizate cu sprijinul Fundatiei Post-Privatizare.

Evenimentul este sustinut de: IBM, FAN Courier, ePayment, UIS, IRSOP, SiteAudit, eName.ro, Gazduire.ro.

Eveniment recomandat de KISS FM.

Parteneri media: Elevate, IAB Romania, ARBOinteractive, Digital4, DigitalAds, Beyond Media, 2Parale, SmartBuy, ZeList, Wall-Street, Trafic.ro, Rol.ro, Compari.ro, Port.ro, Ziare.com, StiriDeBine.ro, LaptopNews.ro, Creditul.com, Eurologic-Asigurari.com, Brasov.ro, Pensiuni-Vile.ro, eAfacere.ro, PresaOnline.com, Immoland.ro, Speologie.ro, AfterHours.ro, Viata-Libera.ro, Pasiunea.eu, PCforum.ro, DivaHair.ro, ZiarulDeIasi.ro, e-Oferta.ro, SFM.ro, BeatFactor.ro, BeatMusic.ro, BursaAsigurarilor.ro, e-Transport.ro, Studentie.ro, AllShops.ro.